Er op of er onder

 Er op of er onder

Het leven naait ons hard, maar draai de rol eens om, klim boven op en neem de controle.
Het leven naait ons aan alle kanten...
Ik zeg: “kom maar op!”.
God geeft zijn zwaarste gevechten aan zijn beste strijders, ik zal vechten tot aan mijn dood.
Opgeven is geen optie, al ga ik keihard op mijn bek, ik sta op en ik ga verder.
Uiteindelijk worden de beste strijders beloond, want alles waar we niet dood aan gaan dat is een levens les.
Een les waar we van leren en uiteindelijk wijsheid in zullen vinden.
Sommige van ons krijgen heel veel op hun pad, sommige van ons krijgen heel veel lesstof om te leren, het vormt ons tot wie we zijn.
Het leven is heel simpel, het is er op of er onder, je bent een slachtoffer, of je neemt de controle en zeg: “kom maar op, ik ben er klaar voor, mij krijg je niet zomaar kapot”.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final