Gebed


 Gebed om het doel van je leven te vinden

Hier is een gebed om je te helpen het doel van je leven te ontdekken, en om richting te krijgen over de volgende stap die je moet nemen. Je gebed zal waarschijnlijk worden beantwoord met een combinatie van goddelijke leiding en tekenen. Goddelijke leiding omvat interne boodschappen zoals gevoelens, gedachten, ideeën en visioenen die je vertellen wat je hart werkelijk verlangt. Borden zijn herhaalde berichten die je ziet of hoort komen van andere bronnen dan jezelf, zoals een zin die je voortdurend ziet op posters, in kranten, of die je mensen hoort zeggen. Het is het beste om deze innerlijke en uiterlijke boodschappen op te schrijven en te zoeken naar een constant thema dat je naar je volgende stap zal leiden... en het algemene doel.
"Aartsengel Michaël, Jezus, Saint-Germain en Vywamus, jullie kunnen zien wat de beste volgende stap is die ik kan nemen. Ik moet deze informatie duidelijk horen, voelen en zien. Ik moet vertrouwen hebben in het nemen van deze volgende stap. Ik nodig om moed en opwinding te voelen over deze volgende stap.Bedankt voor het verstrekken van informatie, aanmoediging en motivatie.
Aartsengel Chamuel, Brigit, Sint Franciscus, Thoth en mijn hogere zelf, geliefde en goddelijke teamgenoten in mijn levensdoel, ik ben dankbaar voor uw duidelijke begeleiding over mijn levensdoel. Ik ben dankbaar omdat ik echt geloof dat ik geluk, succes en overvloed verdien. Ik ben dankbaar te weten dat ik uw hulp en steun waard ben. Dank u God. Dank u, godheden. Bedankt iedereen."
Dit is hoe het is en het zij zo.
(Aartsengelen en Opgestegen Meesters - Doreen Virtue)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final