Al een paar dagen voel ik me anders

 Al een paar dagen voel ik me anders, ik kan het niet uitleggen maar voel alles door mijn lichaam stromen. Ik heb meer energie en boodschappen die anders binnen komen. Ik voel enthousiasme, ik voel me blij er gebeurd zoveel momenteel ik voel m’n adrenaline door m’n aderen stromen... ik voel, en ik weet dat er nog zoveel moois staat te gebeuren.. magische momenten ook ja er gaan nog heel veel komen.

En natuurlijk word het ons mogelijk gemaakt we krijgen het nou eenmaal allemaal niet zomaar, we mogen er hard voor werken. Daarom is het belangrijk om in ons zelf te geloven, in wat je kan en geen gedachtes meer te hebben die je meer beperken.
We mogen onze krachten bundelen en ook sparen voor het moment waar we allemaal op wachten. Want het licht zal weer schijnen zelfs in de donkerste nachten.
Wij zijn het licht dus steek het aan, verzorg het goed en zorg dat het nog harder gaat schijnen. Zodat jij heelt lieve ziel, en je later anderen kunt helpen om hun angsten ,pijn en verdriet te laten verdwijnen. Er zit een kracht in jouw die jij misschien nog niet kent en waarvan jij niet eens wist dat jij die bezat ja deze zal nu ontwaken.... je mag helen lieve ziel, zodat jij anderen mensen met jouw liefde en licht kunt helpen helen.. jouw licht is fel en zal vele mensen raken. Geef niet op ook al is het zwaar hou vol je staat er niet alleen voor, wij zijn één en al verbonden. En wij zijn hier om ons zelf te vinden, te helen en lief te hebben en om anderen te helpen met hun trauma’s en hun wonden.
Iedereen op zijn eigen unieke manier maar geloof mij er schuilt een grote kracht in jouw. Dus zorg goed voor jezelf, luister naar je gevoel en wat je stem je zegt , wees lief voor jezelf en blijf jezelf altijd trouw.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final