WELZIJN


 WELZIJN


Magische begeleiding

Bezorgdheid over jou welzijn is gesignaleerd en je wordt eraan herinnerd stappen te ondernemen in de richting van helende aspecten van jouw huidige staat van zijn.

Veranderingen nodigen je uit om je aan te passen.

Of dit nu op fysiek, mentaal of sociaal niveau is, het belangrijkste is om te kijken hoe je de optimale niveaus kunt bereiken die nodig zijn om je op je best te voelen en te zijn.
Zo kom je tevoorschijn met een positief gevoel van eigenwaarde, en kun je productief leven en werken terwijl je je betrokken voelt bij de wereld om je heen.
Geluk, gezondheid en comfort ondersteunen je bij het nemen van stappen naar persoonlijke ontplooiing.

Spell bezwering

Zit of lig op de grond onder een volle maan op een maandagavond, op het noorden gericht.
Plaats een rookkwarts aan je voeten en een sodalietkristal op je hemelse oog en zeg: Rookkwarts, vastgehouden om te beschermen, volle maanlicht helpt om te verbinden.

Sodalietkristal kalmeert de geest, perceptie, inzichten, nu verstrengeld. Laat emoties los in de aarde, staat van zijn tot wedergeboorte.
Geluk en gezondheid wachten op je, prestatie! Voel me nu geweldig!
Als je je er klaar voor voelt, erken dan de aarde en de maan door te zeggen:
Dankbaar accepteer ik de magie van jou, van bescherming om te helpen bij alles wat ik doe. Leen me de moed, bouw kracht, sta mijn transcendentie bij, So Mote It Be... in mij,
Magische betekenissen
Leefstijlkeuzes moeten worden herzien.
Er vindt een welkome energieverschuiving plaats.
Probeer gezond voedsel en dranken te consumeren.
Je staat op het punt een hoek om te slaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final