Wanneer je je in het spirituele leven begeeft

 Wanneer je je in het spirituele leven begeeft, is het belangrijkste dat je sterker wordt en om sterker te worden moet je bescheiden beginnen door te oefenen op hele kleine dingen.

Want het is niet zozeer dat wat u zult realiseren dat telt, maar het feit dat u zich sterker maakt.

Stort u daarom ook niet meteen in grote ondernemingen; u zou zich aan mislukkingen blootstellen.
Mislukken is op zich niet zo erg, maar bij iedere mislukking loopt u het risico wat meer geloof en vertrouwen te verliezen; en wanneer het geloof en het vertrouwen in u afnemen, nemen ook de krachten die ermee verbonden zijn af.
Ik raad u aan met kleine dingen te beginnen, omdat ik weet dat het succes dat u daarmee behaalt, het geloof in grote dingen doet toenemen.



Omraam Mikhaël Aïvanhov

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final