PLEIADISCHE ACTIVERING


 PLEIADISCHE ACTIVERING


Samen komen.
Harmonie in de hemel.
Oplossing.

De Pleiaden, ook bekend als de Zeven Zusters, is een open sterrenhoop in het noordwesten van het sterrenbeeld Stier.

Deze helderblauwe lichtgevende sterren, die in de afgelopen 100 miljoen jaar zijn gevormd, behoren tot de sterren die zich het dichtst bij de aarde bevinden en zijn de cluster die het meest zichtbaar is voor het blote oog.
Het is om deze reden dat ze door de eeuwen heen verbonden zijn geweest met vele spirituele tradities.

Pleiadische activering

Deze poort brengt ons naar een ruimte waar we getuige kunnen zijn van het grote samenkomen van de Pleiaden.
Elke afzonderlijke ster in de cluster is representatief voor een natie van goddelijke wezens.
Van de Pleiaden wordt gezegd dat ze mensachtige wezens zijn die het vrouwelijke eren en leven op een geavanceerde manier die wij op aarde ook zouden kunnen ervaren, als we de heiligheid van het vrouwelijk lichaam zouden accepteren en eren.
Als we in staat zouden zijn om naar de Pleiaden in de driedimensionale wereld te reizen, zouden we deze wezens echter niet vinden, want ze hebben de fysieke staat getranscendeerd en werken op een hogere vibratie.

Aansluiten:
Zoek de Pleiaden in de nachtelijke hemel of kijk online naar een afbeelding en zeg dan: "Grote Pleiadische gidsen, bedankt dat je me hebt laten zien hoe ik de matriarchale lijn kan helen en het vrouwelijke kan eren, zodat ik een meer evenwichtige en geëvolueerde vorm van bestaan ​​kan ondersteunen ."

Jouw bericht:
Pleiadische energie gaat over samenkomen in vrede en harmonie.

Je bent gezegend om deze poort te ontvangen, want het is een krachtige boodschap van zekerheid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final