Vlinder Boodschap


 Waarom ben ik hier op aarde?

De grote vraag…

Misschien gaat het om Levendig Leven: dat er beweging is in mijn leven. Tijdens dag en nacht, heuvels en dalen. Dat ik tijdens alle facetten van het leven, plus en min, zo oprecht mogelijk, op mijn eigen wijze, doe wat ik te doen heb.

En dat ik daarbij contact voel met mijn binnenkant, daar waar mijn gevoelens, liefde en intuïtie huizen.
Maar de moeilijke dingen dan?
Ons klimaat; de aarde die schreeuwt en kreunt. Pijn en angst over oorlog; het is groot en intens. Hoe moet ik hiermee omgaan? Stoppen met lezen en kijken?
Ik wil het ook volgen en weten wat er gebeurt. Tegelijk voelt het buiten mijn bereik… Het misverstand is misschien dat ik de wereld wil veranderen.
Maar het begint bij mijzelf; als ik mijzelf steeds meer leer kennen, kan ik vaker vanuit rust, kracht en liefde reageren.
Het gaat om mijn antwoord op mijn eigen vierkante meter, in mijn eigen gezin, vrienden, familie, werk. Dáár kan ik van betekenis zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final