Vlinder Boodschap


 Je eigen waarheid voelen en zijn. Het vrouwelijke belichamen. Je ware innerlijke kracht waarnemen. Dat zijn mooie woorden. Terwijl ik ze noteer, hoor ik mezelf zuchten.


Geleidelijk hebben de meeste van ons alles buiten onszelf belangrijk gemaakt. Onzekerheid over wie we zijn en onszelf daarbij afwijzend hebben we een soort personage aangenomen. Een rol gecreƫerd omdat we diep van binnen geloofden dat de belangrijke mensen in ons leven anders niet van ons houden of weggaan.

Het hart is gaan sluiten.

Heel praktisch als je erover nadenkt. Indien je het niet gebruikt om te voelen trekt het zich naderhand dicht en als een rimpeleffect verkrampt het hele lichaam waardoor je vrouwelijke energie stagneert.

Mijn eigen zucht gaf inzicht. Er zat nog iets rond mijn eigen zijn vast. De ademhaling spiegelde de verstilling en bevrijding. Ook opluchting merkte ik op. Er is iets waarvan ik mij onbewust was, zichtbaar geworden. Wat is de vrouwelijke flow toch prachtig. Het waarnemen zorgt dat ik het onzichtbare omzet waardoor mijn zelfwaarde vanuit mijn zijn groeit.

Geen fake it till you make it move.
Transformatie vanuit ziel en hart.
Een zuivere oerkracht wakker gemaakt.

Loslaten wie je was, wie je stilletjes bent geworden, kent vele lagen. Sommige daarvan zijn zichtbaar en andere een mysterie. Het terugkomen in de energie die je bent is een hele klus maar niet onmogelijk. We hebben allemaal onze uitdagingen en je mag kleine stapjes zetten. Dat geeft niet, elke stap is er een voorwaarts.

Geef je hart ruimte en tijd tot genezing. Door eerlijkheid van je eigen waarheid en de herhaling in het openstellen van je hart, zal je meer gaan voelen. Je maakt verbinding met jezelf en komt terug in je vrouw zijn.

Het zijn intense tijden. Zorg goed voor jezelf. Wat heb JIJ nodig zodat je kunt opladen? Geef zelfzorg voorrang zodat je daarna je zielsdromen kunt verwezenlijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final