IK WAS VERLOREN IN TIJD


Verloren in de tijd
Ik verloor mezelf in het leven ,
Verloren in de wind
Ik heb geen uitweg meer
Wat kan ik doen
Om te knuffelen?
Hoe had ik dat kunnen weten
Als ik van je kan houden?
Verloren in de tijd
Ik hoop echter terug te komen,
Voel het moment
Wanneer ik je kus
Ik verloor mezelf in het leven
Voor een passie,
Dat er geen uitweg is
Uit de grond van mijn hart.
Ik ben verloren in mijn droom
Om jou aan mijn zijde te hebben,
Ik vroeg me af in de droom
Om nog steeds geliefd te zijn
Ik verloor mezelf in pijn
Ik ben gestopt met dromen,
Ik ben verloren in Liefde
Voor die mooie look
IK BEN VERLOREN IN TIJD GEEN TIJD OM VAN TE HOUDEN .
Vergilius Teixeira.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final