BRIEF VAN HET UNIVERSUM AAN DE MENS

BRIEF VAN HET UNIVERSUM AAN DE MENS

Lief mens:

Als je deze brief nu leest, wil ik je vertellen dat je veel geluk hebt, want ik heb miljoenen en miljoenen jaren tussen sterren, sterrenstelsels en planeten doorgebracht om je deze kans te kunnen geven om te lezen, te lachen, te huilen, lief te hebben, te leven...

Ik kon je niet creƫren als een volmaakt wezen, niet als een goddelijk wezen, maar ik gaf je ziel en geweten, ik heb je een vrij wezen gemaakt, je bent een wezen van licht, maar je zult dit pas begrepen hebben als je ontwaakt bent.

Ik ben hier om je te helpen je dromen waar te maken, maar wees je bewust van wat je me vraagt; Zaai vrede en rust in je hoofd, want je daden, gedachten en woorden zijn de spiegel van wat ik op een gegeven moment honderd keer naar je zal terugkeren.

Heb hard lief en heb altijd lief, maar onthoud dat liefde niet bezitten is, maar waarderen, bewonderen, delen en voelen, maar onthoud dat om van andere wezens te houden je eerst van jezelf moet houden, zoals je bent, onthoud dat je deel van mij bent en als je je ziel voedt zal ook de mijne voeden en we zullen die grote balans van het leven bereiken.

Het spijt me dat ik je zo vaak laat vallen, om te struikelen en misschien denk je dat ik je in de steek heb gelaten, maar je moet weten dat ik het doe zodat je leert opstaan, om sterker op te staan.

Ik zal je bij verschillende gelegenheden vullen met tranen, met verdriet, maar onthoud dat ik uiteindelijk een balans heb en in die grote duisternis zal er altijd een licht voor je zijn.

In je leven zal ik een aantal van je naaste broers verwijderen, maar maak je geen zorgen, onthoud dat alles een doel heeft, de dood is gewoon een verlenging van het leven, ze sterven niet, ze worden gewoon de essentie en energie van het universum in je adem elke dag.

Je bent niet alleen, mens, wanneer je je eenzaam voelt bedenk dan dat ik hier ben, ik zie je en ik voel je... ziel, ik gaf je een maan die je elke nacht kunt overdenken, de sterren, de zon, ik gaf je bloemen, ik gaf je perfecte natuur, je moeder natuur, Pachamama, Gaia... , hou van haar en respecteer haar, leer van haar omdat ze wijs is.

Ik heb geen religies gemaakt, noch ideologieƫn die enkel volledig tegen mij handelen, mensen scheiden, ze classificeren, haat, onrecht, racisme opzij zetten, onthoud dat we allemaal "ƩƩn" zijn.

Ik creƫer vrije wezens, dus je bent vrij om me te nemen zoals je wilt, of het nu in de vorm van een God, een godheid, een ideologie is of als je gewoon niet in mij gelooft.

Het is heel ingewikkeld om je mijn geheimen te laten kennen, het verhaal van mijn creatie en mijn doel, ik wil gewoon dat je elke seconde grijpt die ik je toelaat in mijn hele verhaal, dat je elke dag ten volle leeft.

Herinner me alsjeblieft aan jou, zet je stempel als mens in dit prachtige verhaal van het universum.

P.S. Onthoud dat elke actie die je vanuit je hart onderneemt echo's zal hebben in het hele universum. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final