Fire elemental


 VUUR ELEMENTAL

"Ik ontsteek het vuur in mij dat mij verbindt met het Goddelijke."

Het element vuur is een buitengewoon sterke kracht en moet met de nodige voorzichtigheid worden behandeld.
Het wordt geassocieerd met wil, passie.
De auto die de brandstof wakker maakt, ontsteekt deze vonk.
Vind je verbinding met het goddelijke.
Ze zullen je passie en vastberadenheid zijn die je door de veranderingen in je leven zullen helpen.
Dit zorgt ervoor dat je iets makkelijker door de veranderingen heen kunt krijgen, je moet bijvoorbeeld je passies nieuw leven inblazen.
Verplaats je leven naar waar je passies zijn.
Kies wat jou gelukkig maakt, niet wat anderen willen of verwachten.
Met zo'n element lijken salamanders op hun energie en helpen ze te omhullen dat ze de weg vrijmaakten voor het nieuwe.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final