Elke maand zien we

 Elke maand zien we de maan aan de hemel wassen en afnemen.

Als je iets wilt ondernemen, is de periode van de wassende maan gunstig omdat, volgens de wet van de analogie, die in het universum heerst, deze periode het gunstigst is voor het groeiproces in de natuur.
Je kunt je plannen tijdens elke periode maken, maar zodra je een besluit hebt genomen,
Laat dan de realisatie bij wassende maan beginnen.
En als je een of andere zaak wilt beƫindigen, is het beter om dat tijdens afnemende maan te doen.

Je wilt je gezondheid, of een kwaliteit, een deugd in jezelf versterken?
Tijdens de eerste dagen van de wassende maan, als de nacht is ingevallen, kijk dan naar de maan, hou je rechterhand omhoog en zeg: “Zoals de maan wast aan de hemel, mag zo mijn hele wezen zich vullen met kracht, liefde, licht, opdat ik een ware dienaar van God mag worden.”
Spreek deze formule drie maal uit.
Wat betreft de periode van de afnemende maan, die kun je benutten om te werken aan bepaalde gebreken die in jezelf wilt corrigeren.
Begin de formule dan met: “Zoals de maan afneemt aan de hemel, mogen zo …..” en je past de formule overeenkomstig aan.
Ook hier spreek je de formule drie maal uit en houd je je rechterhand omhoog.



Omraam MikhaĆ«l AĆÆvanhov

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final