Dagkaart uit De Paranormale Kracht van Tarot


Deze kaart vertegenwoordigt de obstakels, macht, strijd en uitdagingen die u onder ogen moet zien om ze te kunnen overwinnen. Het is misschien moeilijk om deze periode door te komen, maar het is niet onmogelijk als u uw geest openstelt en het grotere geheel ziet van hoe iets verkeerd ging. Raak daar niet in verstrikt, stop even en doe een stapje achteruit om het helder te krijgen. Kijk waar aanpassingen nodig zijn of welke beslissingen misschien moeten worden veranderd. Het leven gaat echt om leren; speel niet het slachtoffer. Accepteer de kennis die u hebt opgedaan zodat u die kunt toepassen in vergelijkbare situaties. Deze kaart verschijnt vaak als er competitie om u heen is, in uw persoonlijke of zakelijke leven. Dit is een tijd om creatief te denken en uzelf te vragen: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik boven de rest uitsteek?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final