Jouw gevoel

 Jouw gevoel 



Was op weg, liep mijn pad
Kwam ik onderweg mijn ziel tegen
Die mij wilde laten weten:

"Waar ga je heen,
is dit de weg die je echt wilt gaan
of ga je je verstand achterna
Luister je wel wat er wordt gezegd
of neem je gewoon alles aan voor waar?"

Dat zette me wel aan het denken
en vroeg mijn ziel:
"leg me uit wat je bedoelt?"

mijn ziel vertelde mij
te voelen..te voelen wat word je gewaar
wat voel je diep van binnen als je deze weg blijft gaan

Niemand kan je dat zeggen is iets wat je zelf moet ontdekken,
maar heel soms zal ik je helpen door je te herinneren.
Wanneer je alles voelt stromen zoals een rivier zijn weg zal gaan,
dan voel je dat je op de juiste weg zit,
want na elk obstakel zal de rivier de juiste weg weer gaan,
het zal altijd blijven stromen.

Jouw obstakel is het denken, teveel in je gedachten zijn,
je juiste gevoel maakt je kwetsbaar en bezorgt angst.
Angst voor het onbekende wat er komen gaat
Maar laat je gevoel stromen zonder obstakel van het ego
en de weg zal open gaan.
Elke obstakel zal je leren om weer naar je gevoel te gaan
te voelen wat jij wilt, wat voor jou goed voelt.

Alleen als je handelt vanuit je gevoel zal het op de juiste manier stromen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final