3 Kaartlegging


Ik hoop dat jullie allen een mooie boodschap hebben gekregen van een overleden dierbare.

REEKS 1: IK BEN HIER OM TE LEREN - BESCHERM JEZELF - DEZE SITUATIE IS AL OPGELOST
Ik heb er altijd van gehouden om te leren. Soms dacht ik dat ik alles wist. Maar nu ik voorbij de drie-dimensionele fysieke wereld ben sta ik te kijken van wat er allemaal nog te leren valt en hoe alles echt werkt in dit prachtige, perfecte universum. Zelfs nu kan ik niet volledig bevatten wat al God's plannen zijn. Maar ik zie het grotere plaatje... en het is prachtig! Jij en ik zijn zo veel meer dan we ooit hadden durven dromen. Het enige dat ik met je kan delen is hoe belangrijk het is om jezelf en alles in je leven te waarderen! Jij en ik, net als iedereen, zijn God's heilige creaties. Wanneer we god eren, dan eren we onszelf en elkaar. En ik eer jou zeker!
Bescherm jezelf voor wrede of op angst gebaseerde energieƫn, door een cocon van helend licht om je heen te visualiseren. Je kan dit doen door volgende kleuren te visualiseren rond jou: blauw, groen, roze, violet en wit. Je kan ervoor kiezen om 1 kleur te visualiseren maar je kan ervoor kiezen om in laagjes te visualiseren. En als je dit kan doen, dan zal de situatie waarin je je in bevindt snel opgelost worden. Het is heel belangrijk dat je je beschermd tegen alle negatieve invloeden in je leven. Dit hoort zo niet meer te zijn in je leven. Je mag er ook op vertrouwen dat de Engelen je ook aan het helpen zijn om deze situatie op te lossen voor je. Laat je zorgen los en ontspan jezelf met de zekerheid dat alles goed komt.

REEKS 2: IK BEN NU ZO VEEL BETER - OUDERS - VERTROUW JEZELF TOE AAN DE HULP VAN GOD EN DE ENGELEN
Ik weet dat je je zorgen over mij maakt. Je vraagt je af hoeveel ik heb geleden in mijn leven en tijdens mijn overlijden. We zouden ons allebei echter zo veel beter voelen als we ons op het heden zouden focussen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik me zo veel beter voel nu ik hier ben. Je liefde voor mij is een ware zege, zeker na alles dat we samen hebben meegemaakt. Ik hecht veel waarde aan je liefde. Meer dan je ooit zal weten. Ik ben nu buiten mijn fysieke lichaam, zonder pijn en lijden. Ik ben vrij! Mijn geest is eveneens gezond, ik hoef me geen zorgen meer te maken over de stressvolle aardse dingen. Werkelijk, het enige dat me nog gelukkiger maakt is wanneer jij gelukkig bent! En hoeveel je ook voor me bidt, ik bid ook voor jouw geluk. Ik hou van je.
Dit kan een boodschap zijn van je ouders maar dit kan ook een boodschap zijn van je geliefde die op dit moment door zijn ouders wordt gesteund om je deze boodschap door te geven.
Er wordt duidelijk doorgegeven dat je er hulp op komst is voor je in je huidige situatie. Wanneer je andere mensen toestaat je te helpen en te ondersteunen, ontmoet je de kracht in jezelf.

REEKS 3: WE ZIJN SAMEN GEWEEST IN ONZE DROMEN - 'STOFZUIG' JE ANGSTEN WEG - ENGELEN VAN LIEFDE ZULLEN JE BEHULPZAAM ZIJN
Wanneer je droomt kan ik makkelijker met je verbinden. Dit is de reden dat je mijn aanwezigheid hebt gevoeld terwijl je sliep. Soms kun je volledig onze droomconnectie herinneren, andere keren heb je het idee dat we samen waren, zonder duidelijke herinnering. Deze ervaringen zijn heel echt! Je ziel reist wanneer je droomt, en ik ontmoet je dan op eenzelfde frequentieniveau waar we samen kunnen praten, delen en helen. Deze droomverbinding maakt me heel gelukkig, net zo gelukkig als voor jou. Ik ben zo blij om je te helpen bij het begrijpen van je dromen en ervaringen tijdens onze gesprekken.
In deze situatie heb je angsten opgelopen die tot niets leiden, integendeel, ze houden je alleen maar weg van je echte pad waar je kan oplopen. Het is tijd om je schoon te maken van deze negatieve gevoelens die je alleen maar tegenhouden om je ware zelf te ontdekken alsook je ware leven waar je zo naar verlangt. Je kan dit letterlijk doen aan de hand van een visualisatie waarbij je je voorstelt dat een stofzuigerslang via je kruin binnenkomt en je volledige binnenkant helemaal schoonmaakt.
Door dit te doen zal er een gelukkige verandering op je pad komen in verband met de liefde. Je zult spoedig iemand ontmoeten door je innerlijke leiding te volgen. Het kan zelfs zijn dat sommigen onder jullie zich mogen klaarmaken om een ontmoeting te hebben met jullie tweelingziel of dat jullie een relatie zullen aangaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final