Heartbeat (TV Movie 1993)


 Bill Thigpen, schrijver/producent van het nummer 1 dagdrama, was zo druk met het zien van zijn carrière die de lucht in ging dat hij nooit merkte dat zijn huwelijk instortte. Nu, negen jaar later, alleen wonend in Hollywood, zelfs zonder zijn vrouw en kinderen, zijn zijn leven en succes nog steeds redelijk zoet.

Geen slechte teleflick, maar het boek van Danielle Steel is een stuk beter. John Ritter is prima, maar Polly Draper is slecht gecast (en haar personage Adrian is slecht geschreven in dit script, ze is een stuk beter in het boek). Haar stem piept zo erg, dat ik er helemaal gek van werd. Het is een redelijke teleflick, maar de tv-filmadaptaties van Steels Once In A Lifetime en Jewels zijn bijvoorbeeld een stuk beter. Ik zou het boek Heartbeat net zo goed nog een keer willen herlezen, maar ik dwaal af.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final