The Lost Room (TV Mini Series 2006)


Wow ... zag net The Lost Room op Sci Fi. Er werd niet veel van  verwacht, maar ik was verrast! Geweldige miniserie en ik hoop dat het een van die stealth-piloten is die tot een miniserie kunnen leiden.

Als je de 2-zins blurb over de show hebt gelezen (alledaagse voorwerpen, fantastische krachten!) Denk niet dat je het hebt. Er zijn complexiteiten onder de oppervlakte van deze show en het was erg goed gedaan. De hoofdrolspeler, Peter Krauss, was vroeger de hoofdrolspeler in Six Feet Under. Ik verwachtte rollen met een hoger profiel voor hem nadat SFU stierf, en toen ik zag dat hij zich aanmeldde voor Lost Room, was ik teleurgesteld. Het klonk saai.

Dat is het niet. Het is een wilde rit en ik beloof drie dingen. Je zult geloven dat Kevin Pollack buitengewoon goed dreigend kan spelen en Dennis Christopher niet.

Het laatste wat ik kan beloven is dat je de show zult waarderen. Het wordt vermoedelijk weer uitgezonden in januari 2007. Als je het nog niet hebt gezien, kijk het dan en vertel het aan je vrienden. Dit is er een waar we achter willen staan.

Scifi begint steeds vaker op mijn ReplayTV-lijst te verschijnen. Als een enorme sciencefiction-fanboy-nerd, is dat waarschijnlijk de manier waarop het altijd had moeten zijn, maar jarenlang vertoonde de zender herhalingen van The Hulk en oude slechte scifi-tv. De laatste tijd, met BSG, Stargates (alle smaken), hopelijk binnenkort voor Painkiller Jane en Dresden Files, komt het eindelijk tot zijn recht. Ik verwacht dat ik er in 2007 misschien evenveel naar kijk als naar HBO en Showtime en daar betaal ik voor! Als ik Scifi er nu maar toe kon krijgen om te stoppen met het tonen van dingen als Mansquito en dergelijke, dan zou ik een gelukkige verdomde kampeerder zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final