Hebben jullie dat ook weleens ?

 Hebben jullie dat ook weleens, dat mensen in het heden dingen kunnen triggeren uit het verleden en dat het dan soms best lastig is om dat aan te pakken..?


Ik heb dat de laatste tijd met een stukje onzekerheid… Weet dat van mezelf maar soms is dat zo lastig om los te laten….

Ik las vandaag iets heel moois…. ‘ Je wijst jezelf af omdat dat in het verleden gebeurt is en je dat toen geaccepteerd is ‘ denk dat daar best een kern van waarheid in zit….

Als ik nou eens bezig ga om mezelf niet af te wijzen hoop ik dat ik mezelf daar een stuk mee kan helpen… ik ga op reis, de reis van acceptatie van mezelf, mezelf goed genoeg vinden en om mezelf niet af te wijzen…

Wie gaat er mee..? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final