Geliefde Violet Flame

 Geliefde Violet Flame...

Oh, Geliefde Machtige 'IK BEN' Aanwezigheid, oh, Geliefde Violet Vlam, blaas nu door ons op in Uw meest intense Krachtige activiteit, snij weg, los en verteer alles wat de Kinderen van Licht bindt aan de duisternis van het menselijk bewustzijn.

Machtige Engelen van de Violet Vlam, Consumeer vanuit de atmosfeer van de aarde alles wat van de wreedheid van de menselijke natuur is.

Zuiver het menselijk bewustzijn van iedereen op aarde.

Grote Opgestegen Gastheer van Licht en Grote Kosmische Wezens laden al het menselijk bewustzijn op met het Bewustzijn en Bepaling van de Opgestegen Meesters die U zo genadig hebt aangeboden aan de mensheid van de Aarde.

Laad het leven op Aarde op met Uw Liefde en Licht en het begrip van de machtige 'IK BEN' God Zelf van ieder.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final