Het zaad zei tegen de boom

 Het zaad zei tegen de boom

„Kijk me niet aan
Want ik ben het niet waard om gezien te worden.”

En de boom antwoordde
„Ik kijk je met trots en bewondering aan
Want ik zie je potentieel
En capaciteit voor groei en transformatie

Want ik was ooit zo klein als jij
Maar ik ben nu volgroeid

Ik was ooit ondergedompeld in duisternis
Maar ik ben nu verankerd in de richting van het licht

En ik werd ooit ondergronds begraven
Maar zijn nu naar grotere hoogten gestegen

En alles wat je bent
Ik was ooit

Alles wat je meemaakt
Ik heb ooit meegemaakt

En alles wat ik ben
Op een dag zul je dat zijn.”

Woorden van Tahlia Hunter

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final