Dagkaart uit Gaia orakel


Ik ben fysiek en emotioneel in verbinding met de helende kracht van Moeder Aarde. Ik omring mezelf met haar schoonheid. Ik heb een diep gevoel van vrede. Ik ben vrij van zorgen. Ik word elke dag sterker en meer ontspannen. Mijn leven is perfect in evenwicht.
Er is iets dat spoedig opgelost zal worden. Er wordt een bladzijde omgeslagen, zodat er een oplossing komt voor iets waar jij zorgen over hebt. Dit maakt de weg vrij voor een periode van zonneschijn: een moment om je te ontspannen en van het leven te genieten, vrij van zorgen en de twijfels die de laatste paar weken een schaduw hebben geworpen over je leven. Probeer de komende maand wat meer tijd door te brengen in de natuur. Geef jezelf de gelegenheid opnieuw in verbinding te komen met de voedende en helende kracht van Gaia, Moeder Aarde. Absorbeer haar schoonheid, zij zal je helpen je evenwicht te hervinden, je energiecentra te herstellen en je lichaam en geest weer op te laden. De eerste dagen zal het niet meevallen om te schakelen, maar daarna zullen je gedachten rustiger worden, en zal je in een nieuw en meer ontspannen ritme komen. Maak optimaal gebruik van deze gelegenheid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final