De Helende Energie van Edelstenen orakel


 GELE JASPIS

Gele jaspis is mosterdkleurig door de grote hoeveelheid ijzer die erin zit. Deze stenen kunnen gelijkmatig van kleur zijn of strepen vertonen. Dit soort jaspis wordt vooral in Zuid-Afrika gevonden. Gele jaspis resoneert met het zonnevlechtchakra, de sterrenbeelden Steenbok, Tweelingen en Leeuw en met het element aarde.
De zachte energiestralen van deze edelsteen stimuleren het intellect en helpen de gebruiker om informatie in zich op te nemen. Het is een steen van kennis die kracht en zelfdiscipline aanmoedigt. Die combinatie maakt hem ideaal voor studenten.
Alle soorten jaspis zijn sterk beschermende stenen die jaloezie en negatieve gedachten afbuigen. Geel wordt bovendien geassocieerd met vreugde, creativiteit, intellect en optimisme. Deze kaart is vooral nuttig wanneer je studeert of aan een cursus of studie wilt beginnen en wanneer je bang bent dat succes afgunst zou kunnen opwekken. Verberg je talenten niet.
Voorspellende betekenis: een drang om meer te weten en te doen. Zorg voor een enthousiaste start vol vertrouwen. Grenzen overwinnen die je door anderen worden opgelegd. Dompel je onder in een nieuwe of geïnspireerde vaardigheid. Sta je zelf toe om te schitteren, te delen en van je vaardigheden te genieten.
Affirmaties:
Ik neem gemakkelijk nuttige informatie in me op en onthoud die.
Ik ben sterk en beoefen zelfdiscipline.
Ik laat me niet beïnvloeden door de afgunst van anderen.
Ik straal mijn licht trots uit zodat iedereen het kan zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final