Bloei in jouw gevoeligheid

De eerste groeikracht van de natuur is duidelijk zichtbaar. Elke dag zie ik het bos groener worden. Tussen het prille ‘lentegroen’ ontdek ik tijdens mijn ochtendwandeling een enkele krent. Prachtig hoe de teer uitziende bloemen net in bloei komen.
Als ik verder loop, tref ik in een soort dalletje verschillende krenten vol in bloei. Als krachtige bloementoefen tussen de andere bomen en struiken. Prachtig! Hierin ontdek ik zowel kwetsbaarheid als kracht in terug. Zo geeft de krent je een mooie spiegeling:
Omarm jouw gevoeligheid in al haar volheid
Gevoeligheid als jouw kracht gaan zien of ervaren, is niet altijd even makkelijk. Je kunt jezelf hierbij kwetsbaar of alleen voelen. De krent laat je (in)zien hoe je vanuit jouw innerlijke kracht prachtig tot bloei kunt komen. Vanuit jouw sensitieve volheid.
Wat wil de bloeiende krent jou meegeven hoe jij jouw gevoeligheid meer tot bloei kunt brengen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final