VAN HOUDEN WORDT NIET MOE


Ik word nooit moe van je houden
Ik kan niet moe worden van jouw Liefde,
Ik word niet moe van dromen
Zelfs wanneer Liefde pijn is.
Ik leef voor jou
Deze Passie is voor jou,
Het is voor jou mijn lijden
Je leeft in mijn hart.
PASSIE ,, GEDICHT .
Hartje verliefd
Beat van Liefde en Passie,
Bitter hart
Zelfs als je geliefd bent
Leef in constante . Emotie
LIEFDE EN COMPASSIE , GEEF LEVEN AAN HET HART.
DROOM, LIEFDE EN POƋZIE
Jij bent mijn betoverde droom
Jij bent de eigenaar van mijn droom,
Ik wil jou aan mijn zijde
Ik wil je geliefde zijn
Alleen zo kan ik van je houden.
ZEG JA TEGEN LIEFDE
Vergilius Teixeira.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final