Ga maar


Ga maar, jongen. Kijk niet achterom.
Hou niet vast aan de tranen van je moeder.
Het zijn moeders tranen en moeders huilen veel...
Ze huilen omdat ze elke keer als ze naar hun kind kijken de grootste liefde ervaren.
Ze huilen omdat de kinderen niet van hun zijn. Zijn van de wereld.
En bid dat je kinderen niet huilen!
En ze bidden dat ze niets zullen missen. Laat geen kwaad over hen komen.
Daarom zoon, ga aan de slag!
Laat de rok van je moeder vallen en ga!
Ik heb liefde in je borst genaaid Vertrouw op Hem!
Laat mijn rokkenbar los, en het komt goed!
Wetende dat je moet gaan
Weten dat de wereld jou nodig heeft
Wetende dat jij mijn wereld bent
Mijn zon en mooiste ster!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final