Natie van de grote ster


 NATIE VAN DE GROTE STER

Sleutelwoorden: geheime ruimte, geluk, gratie

Betreed de onbekende mysterieuze ruimte -.
Deze plek van niets bevat alles wat is en ooit zal zijn.
Hoe nederig voel je je als je de glorie van een hogere macht ervaart.
Het is alsof je even de zwaan wordt die roerloos op het water van de tijd drijft.
Deze kaart geeft de gratie hiervan aan.
Je keek naar jezelf om te zien of je meer behulpzaam zou kunnen zijn en nu beloont de Nation of the Big Star-kaart je daarvoor.
Ervaar de tijdloosheid van het universum.
Veel geluk staat in de sterren geschreven.
Een wens waar je al lang op hoopte, zal binnenkort uitkomen.
Accepteer dit geschenk met open armen, want je hebt er hard voor gewerkt.
Je hebt veel om naar uit te kijken, dus geniet van deze rustige tijd om na te denken over de geheimen van het universum.
Kijk naar de sterren en heel je geest door te erkennen dat we allemaal Ć©Ć©n zijn in de ogen van de grote Schepper.

Gebed:
Ik dank de Nation of the Great Star voor het geschenk van geluk dat mij nu is geschonken.
Ik ben me ervan bewust dat ik alleen door nederigheid de innerlijke vrede en sereniteit kan ervaren die voortkomt uit het in contact komen met de heilige ruimte.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final