Seheiah

 SEHEIAH:

Macht kracht en vitaliteit schenk jij mij, dat maakt me gelukkig en blij. Jij vult mij met de nodige hoop, het geloof en het vertrouwen waarmee ik steeds verder kan bouwen aan een betere wereld, een beter bestaan. Bedankt dat ik met jou steeds vooruit mag gaan. Dankjewel voor jouw genezende vuur want het maakt me jeugdig, levend en puur. Bedankt dat jij mij steeds inspireert zodat ik inventief en vernieuwend kan zijn, o wat is het leven fijn, ik voel me als een kind en kijk verbaasd om me heen, alles is weer 1, het leven een spel dat ik graag speel, dankjewel dat ik mij dankzij jou nooit verveel. Alles is nu schitterend en mooi, bedankt voor de sleutel uit mijn gouden kooi. Nu kan ik vooruit, nu kan ik geloven, nu zie ik de trap naar boven. Ik kom er aan, ik ben onderweg, ik heb geluk en nooit geen pech, want elke stap draagt bij aan de evolutie van mijn ziel. Nu dans ik vervuld van jouw vreugde in het grote wiel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final