Rot ziekte

Rot ziekte..Met een gebroken hart en tranen in mijn ogen ... kan ik eerlijk zeggen dit is veruit de meest moeilijke tijd ooit. Ik weet wat kanker en de behandeling kan doen met een lichaam en geest .. ik heb deze transformatie gezien. Ik vraag me soms af of de behandeling het waard is in de lange rit. Het lijkt meer kwaad dan goed te doen. Niets is pijnlijker dan toekijken hoe iemand aan het einde komt van zijn leven vanwege kanker. Je probeert te lachen en positief te blijven, maar na de chemo en bestraling weet je dat de persoon fysiek veranderdt en lijdt met dit verdriet. Ik weet dat velen van jullie geen zier geven om dit bericht omdat de kanker je niet heeft aangeraakt. Je weet niet wat het is om de strijd gestreden te hebben of een geliefde te hebben die een strijd tegen kanker moet aangaan. Aan alle mannen en vrouwen die ik ken, vraag ik een kleine gunst en alleen sommige van jullie zullen het doen. Als je iemand kent die heeft geleden aan de strijd tegen kanker, of nog steeds aan het worstelen is .. voeg dit toe aan uw status voor een uur als een teken van steun, respect en eerbied. Kopieer en plak om hen te steunen die zijn getroffen door kanker. Vanaf je telefoon of tablet, hou je vinger op het bericht om te kopiƫren en te plakken op jouw pagina.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final