How to Win a Prince (2023)


How To Win A Prince is een film van Reel One , geregisseerd door Graeme Campbell , met in de hoofdrollen Anna Hopkins , Ryan Bruce en Ed Pinker .

Datingcoach Nina wordt ingehuurd door prins Freddie om hem te koppelen aan een leuke vrouw. Ze moet samenwerken met royalty matchmaker Edward, maar vanaf het begin liggen ze al niet op één lijn. Voor een boekdeal krijgt Nina te horen dat ze met iemand interessant moet gaan daten en ze zet gelijk haar zinnen op prins Freddie.

Waarom eindigen de namen van de fictieve koninkrijken altijd op -ovia.....?
Dat vraag ik me eigenlijk af...
Het was opzich wel een leuke film , niet 1 van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien als het om "Royals" gaat, maar wel aangenaam.
Verhaal is voorspelbaar en natuurlijk zit er ook een moraal in...als je je verveelt , kijk het dan gerust :-)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final