Only Murders in the Building Season 3 revieuw

 



Ze zijn terug en moeten nog een moord oplossen. Bijna twee moorden omdat Oliver (Martin Short) in navolging van de finale van vorig seizoen de kans heeft gekregen om een ​​toneelstuk op Broadway te brengen en niemand kan theater zo vermoorden als hij. Hij huurt Charles (Steve Martin) in als een van de personages, wat zijn eigen uitdagingen met zich mee zal brengen, om nog maar te zwijgen van de eigenzinnige producers en castingproblemen. Nu haar podcastpartners verder bezet zijn, voelt Mabel (Selena Gomez) zich in de steek gelaten, vooral omdat haar tante het appartement in de Arconia onder haar vandaan heeft verkocht.

Oliver heeft het geluk dat hij actie-superster Co-Bro zelf, Ben Glenroy, als zijn hoofdrolspeler heeft, iets dat zowel een zegen als een vloek is. Een eikel van de eerste orde, het is niet echt een spoiler om je te laten weten dat hij niet lang meer naar deze wereld verlangt en er zijn genoeg mensen die hem graag hadden zien verdwijnen. Joy (Andrea Martin) treedt opnieuw op als de vriendin van Charles en de altijd hilarische Jackie Hoffman als Uma, de bouwbemoeienis, stelt niet teleur. De stuntcasting is buitengewoon en overtreft de voorgaande seizoenen. Paul Rudd (Ben) verscheen aan het einde van het afgelopen seizoen, maar niets kan de casting van Meryl Streep overtreffen als actrice die auditie doet voor Olivers toneelstuk en uiteindelijk een belangrijke rol in zijn leven speelt. Ze speelt een actrice die het nog nooit helemaal heeft gehaald en is hilarisch als ze slecht is.

Meryl Streep zong ook zo mooi:

"Look for the Light"

Ik krijg weer kippenvel als ik er naar luister !
Er zat zoveel humor in dit seizoen,ik heb heel wat afgelachen.
Echt een dikke aanrader,plus het einde.... fenomenaal..... er komt dus een seizoen 4. Wat ik dus echt heel gaaf vindt. Ik kijk er echt naar uit !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final