Halloween Ends (2022)


Vier jaar na de gebeurtenissen tijdens Halloween Kills van vorig jaar woont Laurie samen met haar kleindochter Allyson en is ze bezig met het schrijven van haar memoires. Michael Myers is sindsdien niet meer gezien. Laurie heeft, nadat ze het spook van Michael tientallen jaren haar realiteit heeft laten bepalen en besturen, besloten zichzelf te bevrijden van angst en woede en het leven te omarmen. Maar wanneer een jonge man, Corey Cunningham, ervan wordt beschuldigd een jongen te hebben vermoord op wie hij aan het babysitten was, ontstaat er een waterval van geweld en terreur die Laurie zal dwingen om eindelijk voor eens en voor altijd de confrontatie aan te gaan met het kwaad dat ze niet kan beheersen.

Zonder spoilers is deze film een ​​van de meest verkeerd op de markt gebrachte films die ik ooit heb gezien. Als je de trailers bekijkt en denkt dat je weet welke film je gaat zien, denk dan nog eens goed na. Ik dacht ook dat deze film niets nieuws op tafel bracht wat betreft de Halloween-overlevering, en inzichtelijke uitleg van vrijwel alle vragen die we hadden, en uiteindelijk voelde als een enorme teleurstelling. Positieve punten? Jamie Lee Curtis heeft geweldig werk geleverd, ik heb genoten van de partituur, bepaalde elementen van het einde waar ik hier duidelijk niet op kan ingaan, en een paar momenten van goed humeur. Niet de slechtste Halloween-film..
Mijn dochter vindt deze films geweldig, ik ben er niet zo kapot van. In het verleden van deze filmreeks wel meerdere van gezien maar nooit verder aandacht aanbesteed.
Deze film was echt wel goed en behoorlijk creepy....een aanrader.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final