Dagkaart uit Engelentherapie


Noteer de boodschappen die zich aan je voordoen als geluiden, muziek en woorden, zowel die van buitenaf komen als die vanuit je innerlijk. Deze boodschappen zijn in werkelijkheid antwoorden op je gebeden.
Je hebt deze kaart in handen gekregen omdat de engelen geprobeerd hebben om je aandacht te trekken. Zij hebben je gebeden gehoord en ze geven je informatie en instructies zodat je de juiste handelingen kunt verrichten. Je hoort de boodschappen van de engelen op verschillende manieren: steeds weer dezelfde liedjes, een toevallig opgevangen gesprek, zomaar geruststellende woorden van een vreemde, of woorden die steeds je gedachten binnenslippen. De boodschappen van de engelen zijn altijd liefdevol, positief, betrouwbaar en opbouwend.

Stappenplan:

Zeg op een rustige plek waar je niet gestoord kunt worden het volgende tegen aardsengel Michaël: "Ik vraag je op dit moment om negatieve energieën uit mijn lichamelijke oren en uit mijn oorchakra's weg te halen. Ik ben bereid om alle pijnlijke zaken die ik ooit heb gehoord los te laten, in te ruilen voor helderheid in mijn vermogen om de stem van de liefde en van de engelen te horen."

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final