Ik weet dat niets toevallig is.

Ik weet dat niets toevallig is.
Dat alles wat we leven veroorzaakt wordt door de keuzes die we maken.
Als iets je echt dwars zit, raad ik je aan om de reizen die je naar dit punt hebben geleid te bekijken.
Alles wat we weigeren onder ogen te komen, achtervolgt ons.
Blijf niet achter.
Geefhet universum niet de schuld voor de verkeerde keuzes die je al hebt gemaakt.
Geef altijd prioriteit aan je welzijn en laat angst je recht op dromen niet stelen.
Het leven wordt makkelijker als we de processen accepteren.
Er is geen vooruitgang zonder pijn.
Hoe eerder we dit leren hoe beter.
Moge er geen gebrek zijn aan moed tot verandering en geen bereidheid zijn om te transformeren wat voor ons ligt te midden van de chaos.
Laten we het verschil zijn waar we zo op hopen.
Marcely Pieroni Gastaldi

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final