Dagkaart uit Boodschappen van de Engelen orakel


Aartsengel Michael
Ik ben altijd bij je, ik geef je de moed om veranderingen aan te brengen die je zullen helpen bij je goddelijke levensdoel.
We zitten vaak helemaal vast. Je hebt dan het gevoel dat er iets zou moeten veranderen zodat we weer verder kunnen op ons levenspad. We zouden ons doel weer kunnen bereiken als we maar zouden durven om het een en ander te veranderen.
Veranderingen aanbrengen is doodeng, dat is ook heel normaal. Alles bij het oude laten en klagen dat het zo slecht gaat is makkelijker dan veranderingen aan te brengen waarvan we niet weten hoe die uit zullen pakken. Wees niet bang, aartsengel Michael snelt te hulp en zegt je dat hij je de moed zal helpen vinden die je zo hard nodig hebt om de nodige veranderingen aan te brengen. Alleen op die manier kun je je levensdoel bereiken.
Moed zal je dus binnenkort ten deel vallen om dat te doen wat nodig is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final