3 Kaartlegging


Ik heb het gevoel dat er hele mooie dingen staan te gebeuren.
Voor sommige van ons betekent dit zelfs letterlijk op reis gaan of verhuizen. Wie weet wel naar het buitenland.
Maar het kan ook zijn dat je dichtbij huis een plekje gevonden hebt waar je af en toe naartoe trekt, waar je graag graag vertoeft en het voor jou voelt als thuiskomen.

Wanneer je op die plek bent kan je helemaal jezelf zijn, ook krijg je daar de dingen veel helderder. Het lijkt erop als je daar bent de connectie met het universum veel sterker is, je kan het zien als een soort sterke WiFi verbinding.
Die sterke connectie zorgt ervoor dat je pad zichtbaar is en je duidelijk weet welke stappen je kan zetten naar het leven waar jij zo naar verlangt.
Met de Zon kaart erbij is dat voor mij de bevestiging dat het leven waar jij zo naar verlangt binnen handbereik ligt en ook mogelijk is. Het is aan jou om te durven en die stappen te zetten. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final