Dagkaart uit het Orakel van Schaduw en Licht


Over deze kaart:
Soms, wanneer het lijkt dat een duidelijke verlicht pad je in de juiste richting leidt, helpt het om je bewust te zijn wie het pad verlicht. Terwijl deze mooie elf vast en zeker een verdwaald schip begeleidt, weet je niet of ze het leidt naar de rotsen of naar een veilige haven. En deze keus moet jij nu ook maken. Is dit duidelijk verlichte pad de goede weg, Alleen omdat er licht is, is het dan wel de juiste en ware weg, Zou het niet beter zijn om op een andere manier de storm te omzeilen en af te wachten - of ben je zo gretig om de storm en de uitdaging te vermijden, dat je het eerste licht dat je ziet volgt?

Ze zegt:
Ik verlicht je pad - maar alleen jij kunt kiezen of ik je op dit moment in de juiste richting leidt. Het kan je redding zijn waar ik naartoe leid - maar het kan ook zijn dat ik alleen maar zieltjes wil winnen en je op de rotsen te pletter slaat, of verdrinkt in de koude zee. Ik weet het, het klinkt hard... Het is geen vaststaand gegeven, dit advies en deze leiding die je hebt gekregen. Ook al wordt er op aangedrongen dat je 'in het licht' komt, ik wil je laten weten dat je niet iedereen die op dit moment in het licht werkt, moet volgen. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn. Maar ik verzeker je van iets belangrijks: misschien moet je op dit moment zelf je juiste koers bepalen.

Waarzegging:
Er is je een perfecte oplossing voor een probleem aangeboden. Maar of het wijs is deze te aanvaarden is de vraag. Je zou meer redmiddelen en gelegenheden kunnen hebben dan je je bewust bent en waarin je wilt geloven. Grijp de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet niet te snel aan. Wacht af, en controleer zowel je bronnen als je innerlijke wijsheid. Er zijn vele wegen en veel oplossingen. Niet elk advies is goed voor jou.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final