Nithael


Bedankt engel Nithael voor de dankbaarheid die ik voel als ik iedereen zie wie mooi is. Bedankt voor de aantrekkingskracht die het goede op mij uitoefent en voor het advies dat ik van je krijg. Bedankt dat ik vreugde in het leven heb kunnen creƫren en altijd met liefde door het leven mag gaan. Je laat me zien dat alle liefde ligt en dat de ware schoonheid in iedereen zit. Dankzij jullie kan ik dit ook zien en zo genieten van het grote kunstwerk dat het leven is. Met jou geef ik mijn bestaan kleur en vorm ik mijn leven met de krachten van mijn verbeelding. Op deze manier maak ik een echt kunstwerk van mijn bestaan en maak jij de magische kunstenaar in mij wakker. Daarvoor dank ik u uit de grond van mijn hart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final