Ik ben geen menselijk ding

 "Ik ben geen menselijk ding; ik ben een menselijk proces. Elke dag ontvouw ik me in een dans van chaos en controle, leren, groeien en evolueren.
Bij elke zonsopgang ben ik niet dezelfde persoon die de maan groette - ik ben meer. Ik ben de gedachten die bloeien uit de zaden van gisteren, de kracht die opkomt uit eerdere strijd, en de dromen die vluchten uit het nest van mijn verbeelding.

Het leven is niet statisch. Het beweegt, ademt en weeft verhalen over veerkracht en heruitvinding.

Onthoud dat je geen object bent gevormd door de wereld, maar een kunstenaar die constant je bestaan schildert met de kwasten van je keuzes, acties en passies.

Omarm het proces, koester de reis en vertrouw op de evolutie van je wezen. Want in het grote wandtapijt van het leven telt niet onze aanwezigheid, maar de levendige slagen die we achterlaten op het doek van de mensheid.

Jij bent een meesterwerk dat altijd in beweging is.

Blijf creƫren, blijf worden, en laat de wereld zich verwonderen over het wonder van jouw worden. "

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final