Avond kaartje


Dit kaartje komt vanavond naar voren om extra steun te geven aan jou!
Wat ik hierbij heel sterk voel zijn de overleden dierbaren onder ons. En niet alleen de mensen maar ook de dieren waar we afscheid van hebben moeten nemen.
Wat ik hierbij hoor zijn de volgende woorden/zinnen.
Voel je alsjeblieft niet schuldig. Je had niks anders kunnen doen zoals je hebt gedaan. Ik was moe en op, het is goed zo.
Ook voel ik te zeggen dat het dier waar jij zo verbonden mee was op aarde bij je was om jou iets te leren. Namelijk wat onvoorwaardelijke liefde is maar ook om rust te krijgen in je systeem/lijf. Om goed te aarden en te relaxen! Alles op zn tijd en het leven te omarmen zoals het komt: op je af laten komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final