Laten we onszelf niet veroordelen


Laten we onszelf niet veroordelen....l!
We moeten niet vergeten dat onze kinderen, waar de meesten van ons over spreken, zijn opgegroeid met 'sociale media' - iets dat communicatieve vaardigheden tot in de kern heeft verpletterd.
Deze kinderen zagen, hoe ze zich achter een computer/telefoon konden verstoppen en mensen konden pesten, vanaf daar ging het alleen maar verder.
Ze weten niet meer hoe ze met hun problemen moeten omgaan, in plaats daarvan heeft Social Media hen geleerd dat uitspugen en iemand anders de schuld geven, dé manier is om ermee om te gaan.
Voel me zó gezegend, dat ik ben opgegroeid in een wereld zonder telefoons en deze slopende aanwezigheid op sociale media.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final