3 Kaartlegging


Troost
Vind trost in de wetenschap dat er een goddelijke aanwezigheid in uw leven is die u altijd begeleid. Er is geen reden voor angst. Vertrouw op de begeleiding van u Engelen helpers en geef u zorgen aan hen. Weet dat alles precies zo zal gaan zoals is bedoeld. In het Algemeen Belang. Ik laat mijn angst los want een goddelijke aanwezigheid troost mij. Ik geef mezelf vol vertrouwen over aan deze aanwezigheid. Ik laat alles zorgen los en kies voor om te ontspannen. Ik word omgeving door wel zijn en getroost door te wetenschap dat ik nooit alleen ben.
Kracht
U hebt een groot reservoir met innerlijke kracht in u. Zet u twijfelt en gevoelens van onzekerheid opzij en vertrouw erop dat u alles hebt wat nodig is om deze situatie te overwinnen. Misschien voelt u zich overweldigd door de grootheid van wat van u wordt gevraagd, maar U zult u zelf rassen als u gewoon vertrouwen hebt en zelfverzekerd verder gaat. Ik ben sterk genoeg om iedere uitdaging die op mijn pad komt aan te kunnen. Ik geloof in mijn kracht en macht. Ik heb alles wat nodig is om succes te hebben.
Innerlijke roeping
U kunt voor kiezen dat u grootste uitdagingen te zien als de beste kansen voor innerlijke verandering en groeien. De beproeving waar we in het leven mee te maken krijgen, zijn echt nodig voor de ontwikkeling van onze ziel. Neem even de tijd om terug te kijken op problemen in het verleden en te aanvaarde hoe deze ervaringen u sterker en wijzer hebben gemaakt. Richt u aandacht nu op het heden, herinner u zelf raam dat u de dramatiek van u uitdaging haalt en probeer te zien welk nutsen voor u hebben. Ik kies ervoor om uitdagingen te zien als ideale kansen om te werken en mijn innerlijke zelf. Ik zoek de zegeningen in alle situaties, verleden en heden ik ben verbonden met het positieve aspect van mijn ervaring.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final