Gestorven


Gestorven. Ik stierf op de dag dat je kusjes me aan spraken.
Ik was alleen gewend aan jouw stilte. De stilte die me alles vertelde wat ons lichaam wilde horen. Stilte dat was het geluid van onze passie.
Vandaag hebben je lippen besloten om te spreken
Ze zeiden dat er vergeetachtigheid in je hart zit. Dat de wens weg was dat de passie niet meer ademde. En ik stierf ik stopte ook met ademen Jouw woorden verstikten me
Ik stierf omdat jij me vergat en, ik heb niet geleerd om zonder jou te overleven.
Jouw afwezigheid zou een dodelijk wapen zijn.
Ik stierf, bij het geluid van jouw woorden, die ik nog nooit had gehoord.
Jouw stilte was veel lekkerder. Het was het beste dat ooit tussen ons heeft bestaan. Onze liefde kende geen talen. Het was een handtaal. Een universele taal die alleen passievolle lichamen kunnen ontcijferen.
Nu de stilte weg is, blijft de stem van het niets tussen ons over.
We hebben geen woorden om te verdelen. Je zegt wat ik niet wil horen. Ik realiseer me dat onze liefde eindigt
@Angela Caboz
in "Bekeningen van een schattig meisje)
Alle rechten voorbehouden
Wet N. de 50/2004 van 24 augustus

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final