Mandala dagkaart


Focus vandaag op wat zich via jou manifesteert. Je maakt deel uit van een groter plan en bent een instrument voor creatie. Wat ooit een verlangen was, krijgt tastbare vorm door jou. Hoe en met wie geef jij vandaag vorm en inhoud aan wat eerst een idee was?
Rode Maan.
Gebruik daarbij je zelfvertrouwen om je diepste gevoel de ruimte te geven en de stroom van water om je emotioneel te zuiveren. Besef dat als je dit doet, je een lichtend voorbeeld bent voor anderen. --- DNAfirmatie van vandaag: 'Ik laat mijn licht schijnen'. Als je deze zin verschillende keren hardop uitspreekt, geef je de boodschap door aan iedere cel in je lichaam. Dat helpt om in je kracht te komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final