Mag ik


Mag ik met je samen lopen
Jij op jouw weg, ik op de mijne
Maar kunnen onze wegen naast elkaar lopen

Mag ik mijn verdriet en vreugde met je delen
En deel jij dan ook met mij
We voelen elkaars emoties haarfijn aan maar mogen we ze ook bespreken

Mag ik voorbij je masker kijken
En zie jij dan ook de echte ik
Elkaar oprecht mogen zien vind ik zo fijn

Zullen we samen een lantaarn delen
Als het donker is bij je, geef ik het licht aan jou
En als ik het moeilijk heb steek jij hem voor mij aan

Mag ik benoemen wat je zelf lastig vindt om te zien
En ben jij dan ook eerlijk tegen mij
En mogen we dan een spiegel voor elkaar zijn

Mag ik me thuis voelen bij jou
Jij bent altijd welkom bij mij
Mogen we in elkaars hart wonen

Mag ik me met jou verbinden
En verbind jij je dan ook met mij
Oprechte zielsverbindingen raken mij

Bron: onbekend

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final