In liefdevolle herinnering Pinky


Lieve Pinky,

Dank je voor jouw houden van
Zoals alleen een dier dat kan
Nooit meer jouw pootjes om me heen
Geen lieve kopjes tegen mijn been
Dank je wel lief kattenkind
Dat je mij zo hebt bemind.
Mijn kleine vriendje op vier poten
Ik heb echt van je genoten
Rust maar lieve schat
Je hebt het zwaar gehad

Je was echt een super lieve kat, 
Met een hart van goud
Ik zal jou echt niet meer vergeten
En ooit dan komen we elkaar weer tegen
Ik zal je knuffelen en omarmen
Deze gedachte blijft mijn hart verwarmen...

Ik zal je missen ouwe spinnerd 💖💖

Geboren op 5 Mei 2005
Overleden op 29 Maart 2024

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final