All of My Heart: Inn Love (2017)


Brian en Jenny bereiden zich voor op de grote opening van hun bed & breakfast, Emily's Country Inn, wanneer Bucks County wordt getroffen door een enorme storm. Brian stemt ermee in terug te keren naar Wall Street om hun fondsen te vergroten, terwijl Jenny zich inspant om de opening op tijd te houden.

Ik durf te zeggen dat dit heel dicht bij de eerste kwam op het gebied van entertainment, kwaliteit en plezier. Het eerste deel: 'All of My Heart' heb ik ook met plezier gekeken. Deze "Inn Love" lijkt qua algemene goedheid erg op elkaar, maar om verschillende redenen. Waar de eerste hartverscheurend hilarisch was, is deze vrolijk romantisch en oprecht. De enige minimale afleiding is dat de eerste 30 minuten een beetje traag zijn en moeilijk om van te genieten. Ik denk dat de schrijvers en regisseur zich realiseerden dat dit verhaal wat tijd nodig zou hebben om ons weer in de flow te krijgen. Eerst zien we hoe ze gelukkig zijn samen en de herberg is bijna klaar voor gasten. Plotseling krijgt hij de kans om terug te gaan naar zijn baan in Wall Street, en de film legt zijn ‘tijdelijke’ afwezigheid vast… hij is terug in de stad, zij wordt eenzaam… ze drijven uit elkaar. Er is wrijving en spanning, maar de gasten die haar gezelschap houden terwijl hij weg is, zijn een zeer vertederend en plezierig stel mensen (die ook verliefd op elkaar worden). Als de conclusie zich voordoet, kunnen we geen genoeg krijgen van deze viering van de liefde vanuit het perspectief van meerdere personages. "Inn Love" is de perfecte titel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final