Encaustic art Dagkaart


Vandaag heb ik weer een 'boodschap' die ik mag vertellen aan jullie.
Het gaat over dankbaarheid.
Als eerste hoop ik dat jullie een hele fijne 2de kerstdag hebben met de mensen om je heen waar je van houd. Mocht je alleen kerst vieren dit jaar, weet dan dat je nooit helemaal alleen bent. Er zijn altijd engelen om je heen en je persoonlijke hoofdgids die al bij je is vanaf je geboorte. Wanneer je je verdrietig voelt of bang bent, vraag dan hulp en vertrouw erop dat je dan de energie kan voelen en dat je 'gedragen' wordt. Ook geeft de lichtwereld regelmatig tekens door om de mens hier op aarde te ondersteunen/helpen. Sta er dan wel open voor en sluit je niet af!
Dankbaarheid... Waar ben jij dankbaar voor in je leven?! En weet dat dankbaarheid niet alleen te maken heeft met alle spullen wat je in huis hebt. Dankbaarheid is een gevoel, een energie die in loop der jaren in je huist en steeds groter kan worden. Die op bepaalde momenten even op kan komen borrelen en waar je dan dat gelukzaligheidsgevoel van krijgt. Opeens het besef: Waaaaauw dit is waar het om draait in mijn leven! Dit is fantastisch! Daarom ben ik hier op aarde, daarom ben ik rijk!
Dankbaarheid wordt gevormd in loop der jaren. Het heeft ook met je opvoeding te maken hoe hier naar gekeken werd. Werd dankbaarheid gekoppeld aan de hoeveelheid materieel of aan een gevoel? Of aan beide?!
Hoe werd dankbaarheid geĆÆnterpreteerd/wat betekende het eigenlijks?! Op welke manier is dit bij jou gegroeid/ingegoten?
Zelf geloof ik dat alles energie is, zelfs meubels, apparatuur en geld. Ik kan persoonlijk heel dankbaar zijn voor mijn spullen in huis die ik heb gekregen of heb aangeschaft. Het is helemaal niet erg om blij te worden van spullen kopen of krijgen maar doe dit wel bewust! Voel van binnen goed waarom je datgeen aanschaft. Doe je dit om een leeg gevoel op te vullen die binnenin je huist of omdat het een aanvulling in je leven is?! Ben je bijvoorbeeld nog steeds dankbaar wanneer je dit niet aan kan schaffen?
Het universum wil je waarschuwen vandaag. Wil je bewust maken van je eigen dankbaarheidsgevoel en waardering in je leven. Is alles goed in balans? Heb je wellicht spullen in huis staan die helemaal niks meer met je doen? Die daar maar staan en je ooit hebt aangeschaft om je even goed te voelen?! Misschien kan je hier een ander weer blij maken?!
Ben je dankbaar met hoe je leven nu is?! Of ben je niet tevreden en op zoek naar altijd meer of wat anders?! Misschien ben je op zoek naar een gouden kroon terwijl je die gewoon in huis hebt maar niet meer ziet omdat je altijd op zoek bent en niet stil wilt staan....
Mocht deze vraag je triggeren, dan wil het universum Je liefdevol toespreken dat je op een verdwaling van je zielenpad bent terecht gekomen en dat je goed mag kijken en voelen waar je dankbaar voor mag zijn.... En of je eerlijk bent naar jezelf en naar anderen toe?!

Dankbaarheid is een gevoel... en wanneer je dit gevoel echt in je draagt als een 'zuignap' bij je hart, dan kan niemand dit van je afpakken.. 

___________________________________________________

PS , Als je iets wilt overnemen van mijn blog dan mag dat , zou je dan mijn blog willen vermelden ?
Ik vind het ook fijn om meer bezoekers te krijgen.
Dank je wel Xxx

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final