Encaustic Art Dagkaart


Er komt een dag dat je het zat bent.
Dat je niet langer meer slachtoffer bent van je eigen negatieve en onzekere gedachten. Je beseft opeens dat jijzelf degene bent die hieruit kan stappen. Je beseft dat geen enkel andere ziel je komt 'redden'. Je beseft dat jijzelf de persoon bent die deze gedachten toelaat. Dat niemand jou 'heel' kan maken, dat ben je namelijk al. Je bent al liefde, je bent al volmaakt, je bent goed zoals je bent! Je bent mooi, uniek maar vooral krachtig! Want besef goed: als jij de enige bent die deze gedachten toe kan laten, dan ben jij ook de enige die dit kan stoppen!
Ik had vandaag zo'n dag. En weet je? Dit was natuurlijk niet de eerste keer maar opeens had ik er genoeg van! Ik ontlaadde mijzelf en begon hard te huilen. Tussen de 'zware' tranen door besloot ik: dit sta ik niet langer toe!
Ik ga in mijn kracht staan en weet je waarom? Omdat niemand anders dat kan doen voor mij. En weet je nog waarom?
Omdat ik wil leven! Ik wil gelukkig zijn met wie ik ben en alle lieve mensen om mij heen. Het is doodzonde om in je hoofd te leven terwijl je zo'n mooi lichaam hebt meegekregen.
Ja dit is kwetsbaar en open wat ik deel met best veel mensen. Maar dat doe ik bewust om jou te laten zien en voelen dat jij er ook helemaal mag zijn! Ga staan, mooi krachtig mens. Blijf niet langer slachtoffer van je angst. Stijg erboven uit en wees gelukkig!!
Geschreven dit keer voor mijzelf, de eigenaar van deze blog, trots hier op aarde te mogen zijn!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final