All of My Heart (Film, 2015)


Het leven van een jonge cateraar verandert plotseling van koers als ze een landhuis erft en ontdekt dat ze het moet delen met een door carrière geobsedeerde Wall Street-handelaar. In eerste instantie trekken deze tegenstellingen elkaar niet aan, maar de gevoelens beginnen te veranderen wanneer ze merken dat ze zij aan zij moeten werken om hun nieuw verworven huis te herstellen.

Dit is zonder twijfel een van de grappigste Hallmark-films die ik heb gezien. Niet alleen overtreft het veruit de komische genialiteit, het bevindt zich niet eens op hetzelfde halfrond als de op één na beste, wat dat ook mag zijn. Ik heb het niet over verfijnde sitcom of stand-uphumor, dit is leuk en eerlijk, licht en dwaas spul. Misschien was de volgende beste lach die ik had iets met mevrouw Sustad in de hoofdrol, want zij heeft zeker ook haar momenten.

Het een na het ander met "All of My Heart". Eerst als ze erachter komen dat ze mede-eigenaar zijn van een huis, zijn blik van totale verbazing en zijn hatelijke opmerkingen, en dan wil ze het houden? Dan rijden ze naar het pand en zij geeft commentaar op het prachtige landschap en zijn sarcastische antwoord was perfect. Wanneer hij de plek probeert te repareren en het ene slapstick-stuntmoment na het andere is. Ik wist niet dat meneer Elliot een komiek was. Is hij dat werkelijk, of is dit een geniale zet? Vervolgens zijn er de loodgietersfouten en het fiasco van de oude pick-up, het verfgevecht, de elektriciteit, de geiten, en zo maar door... Mr. Asner heeft ook zijn momenten, gewoon een oude vrek en zo bedreven in die rol.

De romantiek is ook erg leuk, deze twee hebben een geweldige chemie, ze voeden elkaar heel goed. Het verhaal is niets nieuws, maar de manier waarop het wordt verteld is fris, leuk en erg vermakelijk. Als je in de eerste 15 minuten moet lachen en de hoofdrolspelers je bevallen, blijf dan hangen, deze film kan uiteindelijk je favoriet worden. Dit is waar romcom om draait: echte komedie en echte romantiek, leuke film om naar te kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final