IK MIS JE ZO !!

IK MIS JE ZO !!

Je was pas een jaar in ons leven,
En wij genoten zo van je aanwezigheid,
Je tedere en lieve stem die heel soms
Wel boos of dwingend klonk.

Je prachtige lijf dwaalde soms door de kamer
Alsof je iedereen wilde vertederen door je aanwezigheid
Je was mooi, lief, en aardig bovendien
Dat kon iedereen aan je zien

Soms ging je s 'avonds even weg
Dan wist ik niet waar je was
En 2 keer ben je een hele nacht weggebleven
Ons vol ongerustheid achterlatend.

Daarna stond je al schreeuwend voor de deur
En ik liet je snel maar weer binnen
Zielsgelukkig dat je toch weer thuiskwam
Tot die bewuste dag………

Je ging weg…, ik dacht voor eventjes
Maar we hebben je niet meer gezien of gehoord
Dagen en weken hebben we over straat gezworven
Huilend, en heel verdrietig,

In de hoop dan we je zouden zien
Of in ieder geval een spoor van je konden vinden
Zelfs de verjaardag van paps heb je niet met ons willen vieren
We hebben je niet kunnen vinden.

Ook niets meer van je gehoord
De pijn is niet te beschrijven
Omdat je bij ons hoort!!!
Kom toch terug lieve schat

We kunnen je niet vergeten
Vandaag is al meer dan 9 jaar geleden
Dat je ons verliet
Wij blijven hier stilletjes achter

Verdrinken bijna in ons verdriet
Kom terug in ons leven,
Geef ons nog een kans
Om aan jou te bewijzen

Wij zijn je trouwste fans
En hiermee beloof ik je plechtig
Als je thuiskomt……..
Krijg je elke dag een bakje  hondenbrokken!!!

Kom terug lieve Yara
We missen je zo!!!!!!


RIP Yara

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final